Monday, October 31, 2011

sedihnya..:(

hm...DIA dah blik perak..tidak DIA stay kat KL tp DIA kena blik perak cpt nak urus kereta DIA cepat2...pastu xthu bla plk DIA dtg...kalau DIA stay KL boleh aku celebrate besday aku dgn DIA tp DIA xstay...nnti aku nak celebrate dengan spa?hm...:(
kalau time besday aku,aku teringat pulak katt kwn2 aku kat sekolah agama tu..bnyak kngn sgt..masa besday aku tu la bnyak kenangan.....tp skrg dah xde da...diorg pon xthu igt ke x besday aku....

yang menyedihkan juga masa besday aku la exam bnyak..3 paper msa besday aku..aduh aku nak enjoy hari besday aku tp ade exam...hm..:( geramnya...bwu nak relak2 skit...hihihihi....xthu la hadiah apa la yg dpt dari si DIA....

harap2 besday aku xde mslh pape..n aku nak gembira time tu...xnk sdih2..hm...aku nak enjoy..tp xleh enjoy sgt bb exam..tulah leceh...huh..